Musical Ester in Alteveer
Zondag 02 Februari 2020, 19:00
Hits : 120

In het kader van Dorpskerk Actief! voeren plusminus dertig dorpelingen uit Alteveer en Kerkenveld zondag 2 februari om 19.00 uur de musical Ester op in het kerkgebouw van de Protestantse Gemeente Alteveer-Kerkenveld.

In september 2018 is een oproep gedaan in de dorpen Alteveer en Kerkenveld om, in het kader van Dorpskerk Actief! van de Protestante Gemeente Alteveer-Kerkenveld, samen te werken aan het opvoeren van een musical. Bewust is gekozen voor een open karakter om zoveel mogelijk mensen uit het dorp erbij te betrekken. Het heeft geresulteerd in een groep van plusminus dertig mensen die samen de schouders er onder gezet hebben om de musical Ester op de planken te zetten.

Een jaar geleden is de groep gestart. Met veel enthousiasme is gewerkt aan het decor, is er nagedacht over de kleding en hebben mensen zich bezig gehouden met het licht en geluid en de PR. En natuurlijk het aanleren, dirigeren en regisseren van de liederen en de teksten.

Zondag 2 februari om 19.00 uur is het dan zover en wordt de musical in het kerkgebouw van de Protestantse gemeente Alteveer- Kerkenveld opgevoerd. Iedereen is van harte welkom om de uitvoering mee te maken. De toegang is gratis.

Categorie-afbeelding