Bijbelquiz Nederlands Bijbelgenootschap
Hits : 87

ned bijbelgenootschap

NBG Bijbelquiz 2019

Op dinsdag 12 november 2019 wordt weer de jaarlijkse Bijbelquiz georganiseerd door het Nederlands Bijbel Genootschap  in Alteveer-Kerkenveld. Zoals altijd belooft het weer een gezellige, sociale, maar bovenal leerzame avond te worden.

De Bijbelquiz wordt gehouden in dorpshuis ‘De Alke’. Inloop is vanaf 19.30 uur, en aanvang van de quiz is 19.45 uur. Tijdens de pauze zal er een collecte worden gehouden voor het Nederlands Bijbel Genootschap .

Aanmelden vooraf wordt op prijs gesteld maar is niet noodzakelijk. Dit kan door een mailtje te sturen naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

We hopen op een geslaagde avond, mede dankzij uw aanwezigheid.

Met vriendelijke groeten,

Nederlands Bijbel Genootschap / werkgroep Alteveer-Kerkenveld